JUDAS PRIEST/BRUCE DICKINSON/ACCEPT: ΠΛΤ.ΝΕΡΟΥ 21 ΙΟΥΛΙΟΥ 2024 ΗΤΑΝΕ ΕΝΑ METAL ΠΑΡΤΙ

 

Από την πρώτη στιγμή που ανακοινώθηκε, ήταν η πρώτη συναυλία που ήξερα ότι και να συνέβαινε, θα ήμουν εκεί.  Με το που μπήκα στον τεράστιο χώρο της Πλτ. Νερού, μόλις είχαν ξεκινήσει οι Accept, με τον κόσμο να είναι πάρα πολύς. Χωρίς να υπάρχουν επίσημα στοιχεία, θεωρώ ότι ήταν περισσότεροι από 20.000 θεατές, σίγουρα ήταν η  ογκοδέστερη σε κόσμο συναυλία στην Πλτ. Νερού και η πρώτη αμέσως μετά τις 36.000 των Iron Maiden στη Μαλακάσα, το  2018 (εξαιρώ τις συναυλίες στο ΟΑΚΑ).
Κάτω από τον καυτό ήλιο, οι Accept για ακόμα μια φορά ήταν πολύ καλοί, όσες αλλαγές κι αν υπάρξουν στη σύνθεσή τους, όσοι κιθαρίστες κι αν ανέβουν στη σκηνή. Ήταν τρεις και στο Balls to the Wall έγιναν …τέσσερεις! Το Humanoid, έβαλε φωτιά στον κόσμο όπως και τα κλασικά Princess of the Dawn, Restless and Wild, Metal Heart, Fast as a Shark (ακούστηκε με την εισαγωγή), Teutonic Terror για να κλείσουν με το Balls to the Wall, με τον παραγωγό τους των τελευταίων 6 άλμπουμ(από το Blood of the Nations και μετά) Andy Sneaps να ανεβαίνει μαζί τους και με 4 (!) κιθαρίστες να παίζουν το κομμάτι.Πατήστες εδώ Ήταν οι μόνοι που εμφανίστηκαν με ένα μέρος των  σκηνικών τους και όχι μόνο με video και κρεμασμένο πανό. Στους 60άρηδες, θύμισε ημέρες Blue Oyster Cult! Κρίμα που έπαιξαν μόνο 1 ώρα!



 Με τον ήλιο μόλις να έχει αρχίσει να δύει, ο Bruce Dickinson βγήκε στη σκηνή, με το πρώτο κομμάτι το Accident of Birth για να ακολουθήσουν τα Abduction, Laughing in the Hiding Bush(από τα αγαπημένα μου)και Afterglow of Ragnarok, για να παρουσιάσει το επόμενο τραγούδι λέγοντας  «είναι η στιγμή που περιμένατε, δεν μπορώ να έλθω στην Ελλάδα και να μην παίξω αυτό το τραγούδι». ‘Όλοι σκεφτήκαμε το Alexander the Great, βάζοντας το μυαλό μας να «κατεβάσει» τους στίχους. Κι ακούσαμε το…Tears of the Dragon!!!! Έπρεπε να ακούσουμε τα Alchemist, Road to Hell, Rain on the Graves Chemical Wedding και Ressuraction Man για να κλείσει με ένα γερό πέρασμα από το πολυποθούμενο Alexander the Great, με το Dickinson να φοράει…περικεφαλαία! Πατηστε εδώ  Πολύ καλός ήχος, καλοδεμένη η μπάντα του, χωρίς να θέλω να αδικήσω κανένα από τα άλλα 2 συγκροτήματα αλλά ο Bruce ήταν ο πιο ...μαχητικός. Εντυπωσιακή στην εμφάνιση η μπασίστρια Tanya O'Callaghan  (πρώην Whitesnake) και εντυπωσιακός ο οργανίστας Giuseppe Iampieri (ή όπως τον χαρακτήρισε ένας φίλος, ο Alice Cooper από τα Lidl!!!). Γενικά ο Dickinson ήταν πολύ ζεστός με τον κόσμο  (Brothers and Sisters, my Friends, It’s good to play in front of you), θέλοντας να ξεχαστεί το ατυχές επεισόδιο του 2022. Νομίζω ότι όλοι το έχουμε αφήσει στην άκρη.
Στη μεσαία φωτογραφία, ο...Alice Cooper



Ακριβώς στις 22.30, τα μεγάφωνα παίζουν το War Pigs των Black Sabbath, οι Judas Priest ανεβαίνουν στη σκηνή, ξεκινώντας με το Panic Attack (έγινε κλασικό αμέσως) για να ακολουθήσει μια στρατιά σιδερόφρακτων τραγουδιών τους (You got another thing comin, Rapid Fire, Breakin’ the Law, Riding on the wind, Devil’s Child, Sinner, Crown of Horns, Invisible Shield για να φθάσουμε στα Turbo Lover, Victim of Changes και Painkiller. Και όλα αυτά, με ένα εκπληκτικό όπως πάντα Rob Halford (νομίζω ότι η βοήθεια που έπαιρνε από την κονσόλα ήταν περισσότερη από την αναγκαία καθώς η φωνήτου είναι σε καλή κατάσταση!) και τον Richie Faulkner να έχει αναλάβει σχεδόν ολόκληρο το κιθαριστικό μέρος, κυρίως τα σόλο και τον Andy Sneap (μέλος και παραγωγός) να περιορίζεται σε rhythm παίξιμο και λίγα σόλο. Έκλεισαν όπως συνηθίσουν να κλείνουν:  Hellion, Electric Eye, Hell bent for leather με την απαραίτητη Harley και Livin after midnight

O ήχος και στα 3 συγκροτήματα ήταν πολύ καλός ενώ και οι 3 είχαν πολύ καλή απόδοση. Ήταν μια πραγματικά σπουδαία ημέρα με 3 τόσο μεγάλα ονόματα και τα 3 headliners, με τους Accept κάτω από τον καυτό ήλιο να παίζουν άψογα και δεν νομίζω να έφυγε κάποιος, έστω απλά ευχαριστημένος. Εκτός από το Alexander the Great, περιμέναμε να ακούσουμε και το The One You Love To Hate, αφού είχαμε μια μοναδική ευκαιρία με τους 2 τραγουδιστές να βρίσκονται στον ίδιο χώρο. Κρίμα. Λυπάμαι που δεν πρόλαβα να δω τους Saturday Night Satan. 

Φωτογραφίες: Γιάννης Μπίθας

Κείμενο: Αλέξανδρος Ριχάρδος

22/7/24       

Share on Google Plus

About Αλέξανδρος Ριχάρδος

    Blogger Comment
  1. Δεν ξέρω σε ποιο σημείο είσασταν αλλά τουλάχιστον στα πλάγια πίσω από το κεντρικό πίσω video wall ο ήχος ήταν με το ζόρι υποφερτός (το ίδιο και στους megadeth αλλά ουδέποτε σε ότι είχα πάει παλιότερα)... Στους accept "βάραγε" κάποια συχνότητα και ακουγόταν το κλικ της κονσόλας και στους Judas ξύριζαν τα πρίμα. Ολα τα άλλα όντως μια χαρά! Υ/Γ: απαράδεκτο (ασέβεια;) να αποχωρούν τόσοι πριν κλείσουν οι Judas...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστερά της σκηνής, στο περίπτερο της Άμστελ. Για την τελευταία παρατήρηση έχεις δίκιο αλλά έκανε τρελή ζεστη και υπήρχε κόπωση από την 5ωρη ορθοστασία

      Διαγραφή
    2. 5' λεπτάκια ήταν το περίμενε για το Living after midnight... Τεσπα, αλλιώς μεγαλώσαμε (και ασπρίσαμε και σαραβαλιάσαμε) κάποιοι, χαχαχα

      Διαγραφή