Το Nobody’s Perfect είναι το 7ο live άλμπουμ των Deep Purple και ηχογραφήθηκε σε Αμερική και Ευρώπη κατά τη διάρκεια της περιοδείας του House of Blue Light. Η σύνθεση των Τιτανοτεράστιων είναι η κλασσική MkII (Gillan, Lord, Glover, Blackmore, Paice) κι ένα χαρακτηριστικό του είναι ότι περιέχει 6 από τα 7 κομμάτια που είχαν συμπεριληφθεί και στο Made in Japan (1972), με εξαίρεση το“Mule”! Σε πολύ καλή κατάσταση η φωνή του Gillan,(μιλάμε για το 1988), απόδειξη το παιγνίδι που κάνει με τον Blackmore στο “Strange Kind of Woman” που δεν έχει την έκταση του Made in Japan αλλά και στο “Child in Time”. To “Lazy” ακούγεται αρκετά διαφορετικό, αφού βασίζεται περισσότερο στην κιθάρα παρά στα πλήκτρα, καλές οι εκτελέσεις των “Black Night”, “Woman from Tokyo” και “Smoke on the Water”, με τον Lord να δίνει πολύ όγκο σε όλα τα κομμάτια και τον Blackmore σταθερή κιθαριστική αξία (σ.σ. περίμενα κάτι παραπάνω). Στα θετικά η ύπαρξη των «Hard Lovin’ Woman» και “Bad Attitude” ‘όπως και η studio live επαναηχογράφηση του»Hush», που του έδωσαν άλλη πνοή κι ενέργεια, κάνοντας το πιο hard egded. Να μείνω στα μουσικά περάσματα που πλουτίζουν και δίνουν έξτρα ενδιαφέρον στα τραγούδια τους, όπως το ρεφρέν του Jesus Christ Superstar στο»Strange Kind of Woman», ‘Pur Elise” (Beethoven) στο «Knocking at Your Back Door»και το «Everyday» του Buddy Holly στο «Woman from Tokyo». Το εξώφυλλο επιμελήθηκε η Hipgnosis.
Δύο χρόνια αργότερα, και πάλι στη Γερμανία σε μια συνέντευξη που είχα με τον Roger Glover για το Slaves and Masters, τον είχα ρωτήσει γιατί στο άλμπουμ έβαλαν 6 από τα τραγούδια που είχαν ηχογραφήσει και στο Made in Japan και μου απάντησε "ότι υπάρχει ένα διαφορετικό πνεύμα, μια διαφορετική αίσθηση ηχογράφησης. Αναζωογονήθηκαν.»
TRIVIA
- Όσοι τους είχαν δει σε εκείνη την περιοδεία (σ.σ. δεν είχε περάσει από τη χώρα μας) έχουν πει ότι σχεδόν κάθε βράδυ είχαν στο set list και τα «Call of the Wild», «Mad Dog», »Unwritten Law» και «Difficult to Cure» με πέρασμα από την 9η Συμφωνία του Beethoven. Σίγουρα θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον αν κάποια από αυτά τα είχαν συμπεριλάβει αντί των ίδιων κλασικών που έχουν σε κάθε live τους.
- Η τελευταία φορά που ερμήνευσε o Gillan το “Child in Time” ήταν το 2002 κατά τη διάρκεια της ευρωπαϊκής περιοδείας των Deep Purple στο Kharkiv της Ουκρανίας.
- Εκτός από το “Hush’, επαναηχογράφησαν και το “Black Night” , το οποίο όμως ποτέ δεν κυκλοφόρησε!
- Σε συνέντευξή μου με τον Gillan το 1990, μού είχε πει και μάλιστα με έντονο τρόπο, ότι ΟΛΑ τα κομμάτια του δίσκου έχουν overdubs, σε σημείο να είναι επαναηχογραφημένα!
ΤΟ ΠΑΡΤΙ
Η κυκλοφορία του Nobody’s Perfect, παρουσιάστηκε σ’ ένα φοβερό πάρτι που έγινε σε ένα κάστρο Frankenstein κοντά στο Darmstadt. Το ελληνικό γραφείο της Polygram με είχε στείλει να καλύψω το πάρτι για το Metal Hammer, όπου στο πάρτι ΔΕΝ παρουσιάστηκε-ακούστηκε ο δίσκος αλλά ήταν ένα καταπληκτικό ταξίδι στο Μεσαίωνα. Είχαμε μαζευτεί δημοσιογράφοι από όλα τα ευρωπαικά μουσικά έντυπα και νωρίς το απόγευμα φθάσαμε στο κάστρο όπου μας περίμεναν ντυμένοι με στολές υπάλληλοι της Polygram Γερμανίας. Μάς έδωσαν στολές (δείτε τις φωτογραφίες) και όλο το βράδυ το περάσαμε πίνοντας μπύρα από κέρατο (το έχω φυλάξει), τρώγοντας σχεδόν με τα χέρια λουκάνικα και κρέας, για να έλθει λίγο αργότερα, το συγκρότημα, εκτός του Lord, όπου ήταν ντυμένοι με εξαιρετικές μεσαιωνικές στολές. Οι φωτογραφίες μιλούν μόνες τους. Αργά το βράδυ, μπήκαμε στα λεωφορεία για την επιστροφή, εν μέσω ρεψιμάτων(οι βόρειοι πρέπει να είχαν πιεί ο καθένας τους από ένα βαρέλι μπύρα), έχοντας ζήσει ένα μοναδικό βράδι.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΡΙΧΑΡΔΟΣ
11/11/23
Δημοσίευση σχολίου