ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΡΑΤΑΚΗΣ (RUST): " ΜΗ ΣΤΕΝΟΧΩΡΕΙΣ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ, ΤΙΣ ΞΕΡΩ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ"


 Αυτή η συνέντευξη με τον Γιώργο Στρατάκη, κιθαρίστα των Rust, γύρναγε χρόνια στο  μυαλό μου αλλά δεν είχα καμία επαφή μαζί του και δεν τον έβρισκα στο facebook (όταν επί τέλους μιλήσαμε, μού είπε ότι είχε πρόβλημα με τον λογαριασμό του!!!). Η συνέντευξη με τον Άγγελο Γεωργιόπουλο ήταν αυτή που μου έδωσε την ευκαιρία να μιλήσω με τον Γιώργο, αφού μεταξύ των φωτογραφιών που μού είχε δώσει ο Άγγελος ήταν και μια με τον Στρατάκη!!! Επικοινώνησα μαζί του κι έχοντας ακούσει αρκετές φορές τον μοναδικό δίσκο των Rust, του έστειλα μια σειρά  ερωτήσεων τις απαντήσεις των οποίων θα διαβάσετε παρακάτω. Εντύπωση μου έκανε η καλή οργάνωση υλικού που έχει ο Γιώργος σε  φωτογραφίες και υλικό, που ήταν πολύ χρήσιμο για να μεταφερθεί στους νεότερους το ύφος και το πνεύμα της εποχής.
Ερωτήsεις: Αλέξανδρος Ριχάρδος
   33 ολόκληρα χρόνια έχουν περάσει από τότε που κυκλοφόρησε το Shoot them Higher. Ποιες είναι οι πρώτες αναμνήσεις που σού έρχονται στο μυαλό;
Τι να πρώτοθυμηθώ από αυτό το ταξίδι  που άρχισε το 1984 με την ίδρυση των RUST και διήρκησε  έως τα μέσα του 2012  που κλείνει η αυλαία μιας μουσικής πορείας 28 ετών ύπαρξης τους. Ατελείωτες πρόβες, στιγμές δημιουργικότητας, συντροφικότητας, αλλά και στιγμές πίεσης, διαφωνιών, πολύωρων συζητήσεων για τα σχέδια της κοινής μας πορείας μέσα σε δύσκολες  εποχές για την Heavy Metal μουσική. Φυσικά στις εμφανίσεις μας η πρωτόγνωρη για τα δεδομένα της Ελληνικής μουσικής σκηνής  πολυπληθή προσέλευση και η αγάπη του κόσμου ήταν το στήριγμά μας και η δύναμη για να προχωρήσουμε.  
Πως ξεκίνησαν οι Rust;
Η ιδέα της δημιουργίας συγκροτήματος ξεκίνησε το 1984 από εμένα κι ένα χρόνο μετά τον Μάιο του 1985 με τον τραγουδιστή Μάκη Μακρή ξεκίνησε ο πυρήνας του συγκροτήματος. Ακολούθησαν πολλές ακροάσεις για την επιλογή των υπόλοιπων μελών που συμπλήρωσαν το συγκρότημα: ο ντράμερ Δημήτρης Μηδέλιας, ο μπασίστας Αντώνης Σαλευρής και ο κιθαρίστας Πάνος Τερζόπουλος. Μετά από  διάφορες προτάσεις, πολλές συζητήσεις για το τι ιδεολογικά πρέπει  πρεσβεύει η ονομασία του συγκροτήματος μετά από πρότασή μου καταλήξαμε στο όνομα RUST. Ακολουθούν 13 μήνες εντατικής προετοιμασίας των κομματιών μας. Στις 22 Νοεμβρίου κάνουμε την εμφάνιση μας στην Ελληνική Metal σκηνή με μια πολύ καλά οργανωμένη συναυλία, παρουσία 700 ατόμων κάτι το αδιανόητο για τα Ελληνικά μουσικά δεδομένα. Συνεχίσαμε αλλεπάλληλη σειρά εμφανίσεων στην Αθήνα, σχεδόν ανά  δύο μήνες με πολυπληθή προσέλευση κοινού και αποτέλεσμα να δώσουμε  νέα ώθηση στην Ελληνική Heavy Metal σκηνή. Μετά από πρόσκληση συμμετείχαμε σε μια συναυλία  του συγκροτήματος VAVELστη Θεσσαλονίκη σε ένα ένθερμο κοινό 1000 ατόμων ανοίγοντας τον δρόμο και στα υπόλοιπα Metal συγκροτήματα της Αθήνας να εμφανιστούν αργότερα εκεί. Όταν επιστρέψαμε ανταποδώσαμε την πρόσκληση στους VAVEL για εμφάνιση τους  μαζί μας στην Αθήνα, σε μια εξ ίσου επιτυχημένη συναυλία. Είμαστε το πρώτο συγκρότημα στην Ελλάδα, που χρησιμοποίησε στις Live εμφανίσεις του πραγματικά σκηνικά (και για αυτόν το λόγο συνεργαστήκαμε με τρεις σκηνογράφους) που μαζί με μία εκπληκτική κάλυψη (ιδιόκτητη) από πολλαπλά φωτιστικά συστήματα πλαισιωμένα από ειδικά εκρηκτικά λάμψης και καπνογόνα εφέ , έκαναν τις  εμφανίσεις μας μοναδικές. Στην επιτυχία όμως συνέβαλλε επίσης μεταξύ άλλων  και η συνεργασία μας με εταιρεία εύρεσης κατάλληλων  χώρων  για ανάλογες συναυλίες στις  επιλεγμένες περιοχές, κάτι που υπό άλλες συνθήκες  ήταν πραγματικά δύσκολο για τα συγκροτήματα.


Σε μια εποχή που η δισκογραφία εκτός των κλασικών εταιρειών δίσκων, πως βρεθήκατε στη Seagull;
Στείλαμε Demo των κομματιών μας με βιογραφικό και φωτογραφικό υλικό, συνεντεύξεις περιοδικών και πρόσκληση σε συναυλία μας.  Στις δισκογραφικές εταιρίες (FM Records, Columbia, Polydor, Wea, Μίνος, Lyra) και άλλες, ελπίζοντας σε μία συνεργασία, που όμως δεν βρήκε ανάλογη ανταπόκριση. Οι εταιρίες λόγω των χαμηλών πωλήσεων των ελάχιστων παραγωγών Heavy Metal δίσκων που κυκλοφόρησαν ήταν απρόθυμες γενικά  να επενδύσουν σε Ελληνικά συγκροτήματα, και αυτές  που ενδιαφέρονται, συζητούν προϋποθέσεις συνεργασίας με ριζικές αλλαγές στο συνθετικό ύφος των κομματιών μας με εισαγωγή Ροκ ή  Φόλκ στοιχείων στη μουσική μας, με απαράδεκτα σε όρους και απαιτήσεις συμβόλαια, και κάποιες επιμένουν με όρο συνεργασίας  αλλαγή σε Ελληνικό στίχο και γενικά στο image του συγκροτήματος κ.λ.π  κάτι που είναι αδιαπραγμάτευτο για τους RUST. Η μη εκδήλωση ενδιαφέροντος των Δισκογραφικών εταιριών μας δίνει μόνο μια επιλογή να κάνουμε ανεξάρτητη  παραγωγή του δίσκου μας. Η Seagull Records μας έκανε μόνο την Διακίνηση στα δισκοπωλεία του Δίσκου μας σε Ελλάδα και εξωτερικό με  ποσοστό 15%. Εκ των υστέρων μάθαμε από έγκυρη πηγή συνεργάτη τους, που όμως δεν θέλω να κατονομάσω ότι η Music for Nations έδειξε έγγραφως προς την Seagull Records ενδιαφέρων για δισκογραφικό συμβόλαιο με τους RUST και δυστυχώς  μας το απέκρυψαν, καταλαβαίνεις τι ευκαιρία χάσαμε.  
Ποιοι ήταν οι επηρεασμοί σας;
Όλοι είχαμε πάνω κάτω περίπου τα ίδια  μουσικά ακούσματα, οι δικοί μου επηρεασμοί σαν συνθέτης του δίσκου μας ήταν συγκροτήματα όπως Judas Priest, Saxon, Ozzy Osbourne, Loudness κ.λ.π στις συναυλίες μας παίζαμε πάντα εκτός από το δικό μας  υλικό ,και κομμάτια  από όλα τα αγαπημένα μας συγκροτήματα.
Που ηχογραφήσατε;
Στο Sierra με τον Κώστα Καλημέρξ


Πρόβες κάναμε σε μια παλιά απομονωμένη  μονοκατοικία με  μικρή αυλή και δένδρα  στο Καματερό που έτυχε το 1984 να αφήσει ένα συγκρότημα Ροκάδων.. .ήταν σχεδόν έτοιμος χώρος και είχε όλες τις ανέσεις που χρειαζόμασταν, παίζαμε ότι ώρα θέλαμε μέχρι και υπνοδωμάτιο είχε. Το 1989 πήγαμε σε νέο χώρο κοντά στη Πλατεία Αττικής που σιγά σιγά οργάνωσα σε επαγγελματικό Studio με πολύ καλό εξοπλισμό και από το 1990 το παραχωρούσαμε και σαν χώρο προβάδικο - Ηχογραφήσεων και για άλλα συγκροτήματα που δεν είχαν ιδέα ότι αυτό είναι το Studio των RUST και ταυτόχρονα ήταν και το προσωπικό μου Studio σαν παραγωγός με ονομασία Studio 361 και αργότερα Power Studio, που πολλά συγκροτήματα  έχουν κάνει Demo η CD  έως τo 2017. Η ηχογράφηση του 1ου  demo των RUST έγινε  τον Οκτώβριο του 1986 στο studio MIC 8 του Δημήτρη Αγεράκη σε περίπου 18 ώρες με τρία κομμάτια :Shoot Them Higher - Speed -  Rust  με τιμή ώρας εάν θυμάμαι καλά 2500 δραχμές την ώρα συνολικά μας κόστισε 45.000 δραχμές.. κάναμε ότι μπορέσαμε καλύτερο  για την παραγωγή του ήχου αλλά ήταν  λίγα τα κανάλια ηχογράφησης και ζοριστήκαμε αρκετά. Όμως θέλαμε πιο καλό ακουστικό αποτέλεσμα παραγωγής και έτσι ηχογραφήσαμε το 2 demo μας  στο studio Sierra  με μεγάλη  πίεση χρόνου σε 18 ώρες, η αρχική τιμή ήταν  8000 δραχμές η ώρα και με την παρέμβαση του παραγωγού και ηχολήπτη Κώστα Καλημέρη η τιμή έπεσε  στις 6000 δραχμές την ώρα επίσης ακριβή τιμή για τα οικονομικά μας. Ηχογραφήσαμε κάτω από τρομερή πίεση χρόνου και χρημάτων 3 κομμάτια : Time -  Shoot Them Higher – Look In Your Eyes με συνολικό ποσό 100.000 δραχμές, γενικά ξοδέψαμε μεγάλα ποσά για την εποχή εκείνη και για ακουστικό αποτέλεσμα λιγότερο του αναμενόμενου. Τέλος μετά από μεγάλη ταλαιπωρία και ψάξιμο βρεθήκαμε στο studio 111 με παραγωγό και μηχανικό ήχου τον Κώστα Αρνιώτη, η τιμή της ώρας ήταν 4.000 δραχμές και συνολικά ηχογραφήσαμε σε περίπου 120 ώρες τον δίσκου μας"Shoot them Higher" που περιείχε  8 κομμάτια, δικές μου συνθέσεις, σε στίχους του Μάκη Μακρή και με τη φιλική  συμμετοχή του Τάκη Σανιού στα πλήκτρα για τις εισαγωγές των κομματιών (SHOOT THEM HIGHER , RUST, και THAT LOOK ) Κατά την διάρκεια των ηχογραφήσεών μας στο studio 111 μέσω του ραδιοφωνικού παραγωγού Κώστα Μυλωνά και κατά απαίτησή του, στείλαμε ένα νέο Demo το 3ο για εμάς στην Ελληνική  Sony Columbia  που μας στοίχησε 100.000 δραχμές αλλά δεν υπήρξε πάλι (όπως και στο παρελθόν που είχαμε προσπαθήσει) κανένα  ενδιαφέρον από την εταιρεία. Συγχρόνως ο Μυλωνάς   μας έφερε σε επαφή με τον  Θέμη Χαραλάμπη (Ιδιοκτήτης του Rock Club Χωρίς Ανάσα) που με την Παναγιώτα Κουνδουράκη (και τους ευχαριστούμε πολύ για την προσφορά τους) αναλαμβάνουν το management των RUST που περιλαμβάνει: τα έξοδα ηχογράφησης του δίσκου που έφτασαν περίπου 650.000 δραχμές,  το mastering (στην Fabel Records ),την  κοπή του Βινυλίου στην Columbia Records, την διανομή του δίσκου από την Seagull  Records σε Ελλάδα και εξωτερικό, τη  διαφήμιση προώθησης του δίσκου κ.λ.π. και έκαναν επίσημο Fan club  RUST το Rock Club Χωρίς Ανάσα, Ο δίσκος κυκλοφορεί στις 27 Δεκεμβρίου 1989 μόνο σε Βινύλιο. Ότι κόπιες CD κυκλοφόρησαν αργότερα ήταν πειρατικές και χωρίς την άδεια μας… Λυπηρό θέμα να καταχρώνται τον κόπο σου για κέρδος δικό τους…


Η παραγωγή του έγινε από εσάς. Μήπως αν είχατε χρησιμοποιήσει κάποιον εξωτερικό συνεργάτη, αν είχατε καλύτερα αποτελέσματα;
Όπως ανέφερα  πριν και μάλιστα με αριθμητικά ποσά, ματώσαμε  οικονομικά ψάχνοντας  διάφορες  υποσχόμενες επιλογές εκείνης της εποχής  για μια αξιοπρεπή παραγωγή ήχου πριν καταλήξουμε στο Studio 111 για την ηχογράφηση του δίσκου μας.
Υπήρχε κάποιο θέμα στο οποίο κινούντουσαν οι στίχοι σας;
Η θεματολογία των  στίχων  μας ήταν για τα κοινωνικά προβλήματα που όλοι λίγο πολύ όλοι αντιμετωπίζουμε στην καθημερινή συναναστροφή με τους γύρω μας. Κομμάτια όπως το Out of Control μιλούν για το καθημερινό άγχος της ζωής μέσα στη μόλυνση της  τσιμεντούπολης, το Rust περιγράφει την καταπίεση του ατόμου από το κοινωνικό σύστημα, το Time δείχνει την ειρωνεία του χρόνου στην ζωή μας, το Blind Fighter  μιλά για την καθημερινή καταπίεση των υπαλλήλων από τους εργοδότες, το Till the End είναι ένας ύμνος για όλα αυτά τα παιδιά  που φορώντας το πέτσινο μπουφάν με τα καρφιά κοντράρουν με την ιδεολογία και τον τρόπο τους το κατεστημένο δίνοντας το παρών στις συναυλίες και ενώνοντας την φωνή τους με την μουσική και τον στίχο της..
Πως προωθήσατε το δίσκο;
Τίποτε δεν ήταν εύκολο την εποχή εκείνη για κανένα μουσικό είδος εκτός από τα μπουζούκια… Ποσό μάλλον για ένα Heavy Metal  Ελληνικό συγκρότημα.. Εάν δεν είχες οικονομική ευχέρεια, ήταν πρωτόγονες εποχές για ότι προσπαθούσες να κάνεις, και εμείς προσπαθούσαμε να κάνουμε την διαφορά κόντρα σε όλα αυτά… Για την προώθηση και την διανομή του δίσκου μας, βρήκαμε μέσω γνωστών την εταιρεία Seagull Records αλλιώς δεν υπήρχε περίπτωση νόμιμα να τοποθέτησης δίσκο σου σε μαγαζί πάρα μόνο με μέσον  χα.χα.χα, το δε κόστος και για Video Clip μετά την εξόφληση του δίσκου ήταν πάνω από τις δυνατότητες μας, εν μέσω διοργάνωσης  συναυλιών και όλων οικονομικών υποχρεώσεων που είχαμε ανοίξει με διαφημίσεις σε περιοδικά κ.λ.π. Άλλο τρόπος ήταν οι συνεντεύξεις στο ραδιόφωνο και  αποτέλεσμα όλων αυτών που ανέφερα  είναι το ενδιαφέρον της κρατικής τηλεόρασης που μέσα από το κανάλι ΕΤ2 τον Φεβρουάριο του 1990  κάνει ένα αφιέρωμα  στην Ελληνική Heavy Metal σκηνή  με συνέντευξη σε διάφορα συγκροτήματα και στους RUST και 3 Video Clip των κομματιών Shoot them Higher, Out of Control και Blind Fighter. Εκτός αυτού έχουμε μαγνητοσκοπημένη μια συναυλία μας στο Rodon Club τον Οκτώβριο του 1991 σε μια διοργάνωση της  Μολών Λαβέ Records  με Ελληνικά Heavy Metal συγκροτήματα.
Τι θεωρείς ότι θα μπορούσατε να κάνετε καλύτερα απ΄ όσα κάνατε τότε;
Με τις σημερινές δυνατότητες σε Social media  και τόσες άλλες τεχνολογικές δυνατότητες σε  βιντεοσκόπηση - ήχο σε management, με τόσα Club , συναυλιακούς  χώρους, και τόσες διοργανώσεις εταιριών live εμφανίσεων … φυσικά τα πράγματα για τους RUST θα ήταν τότε εντελώς διαφορετικά…  Εάν υπήρχε δε  τότε οικονομική ευχέρεια, πάλι τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά για εμάς…  Σίγουρα όμως κανένας δεν μπορεί να αρνηθεί ότι σε ένα τόσο πρωτόγονο και στείρο μουσικό περιβάλλον της εποχής εκείνης και με αρνητική κοινωνική αντιμετώπιση  της Heavy Metal  μουσικής του τρόπου ζωής - ντυσίματος κ.λ.π)  δεν κάναμε την διαφορά με τον καλύτερο για τις δυνατότητες μας  τρόπο και δεν αφήσαμε το  μουσικό αποτύπωμά μας.
Κρατάς επαφή με τα άλλα μέλη;
 Υπάρχει ένας αδιάρρηκτος δεσμός φιλίας μεταξύ μας, και όταν βρισκόμαστε και από κοντά  μηδενίζουμε στην στιγμή το χρονικό διάστημα από την τελευταία μας συνάντηση. Όμως πρέπει να αναφέρω ότι τα μέλη των RUST δεν ήταν μόνο αυτά που ξεκίνησαν στην αρχική σύνθεση δηλαδή Μάκης Μακρής, Γιώργος Στρατάκης, Δημήτρης Μηδέλιας, Αντώνης Σαλευρής, Πάνος Τερζόπουλος, υπήρξαν στα 28 χρόνια πορείας μας πολλές αναπληρώσεις μουσικών που πρέπει να αναφέρω γιατί όλοι τους αγάπησαν πίστεψαν στην κοινή μας πορεία και προσέφεραν αφιλοκερδώς: μπάσο Λουκάς Μεταξάς (ηχογράφησε στον δίσκο μας), κιθάρα Γιάννης Φιορεντής, μπάσο Νίκος Καπλάνης, τύμπανα  Άγγελος Τσουκαλάς, φωνή Νίκος Ρουσσάκης, κιθάρα Νίκος Ψαρός, τύμπανα Γρηγόρης Γλεζάκος, κιθάρα Πάνος Λαϊνάς, φωνή Γιάννης Κοντογιάννης, φωνή Αλέξης Μπαλακάκης. Επίσης πρέπει να αναφέρω και το RUST Road crew που υπέρβαλλε εαυτό σε κάθε προετοιμασία συναυλίας με πολύωρες εξαντλητικές εργασίες: Βαγγέλης Βασιλόγιαννης (υπεύθυνος φωτιστικών και σκηνικών εφέ) Κήτας Χρήστος(φωτογράφος), Μίτση Καλαϊτζιδάκη (Art director), Χρήστος Σιακαβάρας (υπεύθυνος ασφάλειας), Χατζηκωνσταντής Κωνσταντίνος, Βαθραχοκοίλης Ανδρέας, Μπάμπης Πουλόπουλος, Χρήστος Λαγουτάρης, Γιώργος Μακρής, Πάτρα Βούλα, Βιργινία & Γιώτα Γκούλιου.

Έχεις κρατήσει το δίσκο σας; Κυκλοφόρησε σε cd; 
Metal Hammer Νοεμ 1986

Φυσικά και έχω σε βινύλιο τον δίσκο μας  μάλιστα έχω και την 1η  Μήτρα κατασκευής που μου παρέδωσε η Columbia και με βάση αυτή έγινε η κοπή του Βινύλιου στην Fabel. Δυστυχώς δεν υπάρχει δυνατότητα αγοράς του δίσκου μας, αλλά μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν τα κομμάτια μας  από το Side  των RUST (http://rust.gr/).  Ποτέ δεν κυκλοφορήσαμε την δουλειά μας σε CD και όπως ανέφερα ότι κόπιες CD κυκλοφορούν είναι πειρατικές και χωρίς την άδεια μας. Εδώ πρέπει να αναφέρω ότι εκτός του πρώτου δίσκου μας, συνθέσαμε τρία Demo.  Το πρώτο το 1992 με 9 κομμάτια (speed thrash) με ονομασία   Power Disorder, το δεύτερο το 1994 με  6 κομματιών (Progressive Metal ) με ονομασία Subjective Crime και το τρίτο το 2011 με  11  κομματιών (death Metal ) με ονομασία  Addictions of the I, που εν μέσω μεγάλων δυσκολιών και κυρίως  λόγο έλλειψης  μουσικών, έμειναν στο στάδιο της προ παραγωγής και σκέφτομαι ότι ίσως κάποια ημέρα τα ανεβάσω στο side των RUST.
Τα  δερμάτινα ρούχα και τις χειροπέδες, τις έχεις κρατήσει;
Τα πάντα έχω κρατήσει χαχαχα… για τον γιό μου, ελπίζοντας να ασχοληθεί σύντομα με την μουσική και να αξιοποιήσει τα όργανα, τύμπανα και μηχανήματα ήχου που έχω τόσα χρόνια συγκεντρώσει.
Με τι μουσική ασχολείσαι σήμερα;
 Η μεγάλη μου αγάπη είναι  όλο το φάσμα Hard Rock–Metal και μάλιστα αυτό το διάστημα συνθέτω και επεξεργάζομαι  ένα project με όνομα Legacy of Vanity που θα περιέχει 11 Metal κομμάτια. Όμως ο μουσικός μου ορίζοντας είναι ανοικτός. Διδάσκω θεωρητικά μουσικής, ακουστική  και ηλεκτρική κιθάρα από το 1984 και οι απαιτήσεις των μαθητών μου  κινούνται εκτός του Rock–Metal  και σε διαφορετικά μουσικά είδη. Πηγαίνω σε Club και παρακολουθώ Live ελληνικών και ξένων συγκροτημάτων. Στο ραδιόφωνο  έχω αποθηκεύσει τους ελάχιστους ψιλό  Rock σταθμούς που έχουν απομείνει, κρίμα  που πλέον δεν υπάρχει αμιγώς Metal σταθμός αναπολώ τις  καλές εποχές. Το παρήγορο είναι ότι πλέον  υπάρχει η τεχνογνωσία και προσφέρει  πληθώρα καλών παραγωγών  ήχου σε όλες τις μουσικά είδη.



Η οικογένεια σου ξέρουν το…παρελθόν σου;
Οι οικογένειες όλων μας φυσικά γνωρίζουν την πορεία μας και τις ευχαριστούμε για την αγάπη τους την υπομονή και την στήριξή τους όλα αυτά τα χρόνια. Προσωπικά  η δική  μου οικογένεια έχει  δει πολλές  φωτογραφίες από συναυλίες μας και βίντεο, ακόμη και  στο YouTube και χαίρονται πολύ. Ο γιός μου καμαρώνει που όπως λέει έχει μπαμπά Rock Star με αποδείξεις και στο δωμάτιό του έχει και φωτογραφίες μας. Η γυναίκα μου έχει αποδεχτεί  την ενασχόλησή μου με τη μουσική και προσπαθεί να μην γκρινιάζει πολύ με τις ώρες που περνάω κλεισμένος στο Studio μου αλλά γκρινιάζει όταν το καθαρίζει χαχαχα . Με ρωτάει δεν γίνεται να παίζεις μόνο με μια κιθάρα, μάζεψε τις υπόλοιπες και τις απαντώ “μη μου στενοχωρείς τα κορίτσια μου τις ξέρω πριν από εσένα…”  

26/3/23/   

 Την επόμενη Κυριακή: Τα 8 τραγούδια που οι Beatles και Rolling Stones συνεργάστηκαν!

Share on Google Plus

About Αλέξανδρος Ριχάρδος

    Blogger Comment
  1. Συγχαρητήρια για την συνέντευξη. Με εξέπληξε ευχάριστα το γεγονός ότι θυμάται τα πάντα από εκείνη την εποχή με την παραμικρή λεπτομέρεια. Yπέροχη μπάντα, και ακόμα μέχρι και σήμερα τα That Look και Τime είναι μόνιμα στις λίστες αναπαραγωγής μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή