To “White Wedding" είναι μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του Άγγλου τραγουδιστή και συνθέτη Billy Idol. Σύνθεση του ίδιου, κυκλοφόρησε σε μικρό δίσκο το 1982 (Νο 6 Μ.Βρετανία, Νο 36 Αμερική) και συμπεριλήφθηκε στο πρώτο άλμπουμ του με τίτλο το όνομά του που είχε κυκλοφορήσει την ίδια χρονιά. Αν και στην Αμερική σταμάτησε χαμηλά στο chart, έφθασε μόνο έως το Νο 36, συγκαταλέγεται ανάμεσα στις μεγαλύτερες επιτυχίες του. Έως και το 1981 ήταν μέλος του punk συγκροτήματος των Generation X για να αποφασίσει να ακολουθήσει προσωπική καριέρα με μεγάλη επιτυχία. Η καριέρα του άλλαξε από τη στιγμή που αποφάσισε να συνεργαστεί με τον Αμερικάνο κιθαρίστα Steve Stevens και τον Άγγλο παραγωγό Keith Forsey. Όταν υπέγραψε στην Chrysalis σαν σόλο καλλιτέχνης, ξεκίνησε να ψάχνει τραγούδια για το πρώτο άλμπουμ του κι ένα από αυτά ήταν το “White Wedding” του οποίου οι στίχοι γράφτηκαν για το γάμο της αδελφής του Jane, που όταν παντρεύτηκε ήταν έγκυος. Όταν έγραφε τους στίχους, σκεφτόταν τι θα σκεπτόταν ο κόσμος αν αυτό το περιστατικό της εγκυμοσύνης χωρίς γάμο, συνέβαινε 30 χρόνια πριν. Το τραγούδι άρεσε στον Forsey που έκλεισε στο studio τον Billy Idol με ένα drum machineκαι μια κιθάρα για να βγάλει τον ήχο που ήθελε. Σε 15 λεπτά το βασικό κομμάτι ήταν έτοιμο! Πρώτο single ήταν το “Hot City” κι 6 μήνες αργότερα κυκλοφόρησε το “White Wedding” σαν δεύτερο single. The music video στοίχε 65.000 δολάρια, ποσό σχετικά μικρό για τα δεδομένα της εποχής και το κυρίως θέμα του είναι ένας gothic γάμος. Στο ρόλο της νύφης, η ηθοποιός Perri Lister που εκείνη την εποχή ήταν η συντροφός του.
Η ίδια παίζει και το ρόλο της μιας από τις τρεις χορεύτριες που χτυπούν τον πισινό τους στο ρυθμό του τραγουδιού προς το τέλος του τραγουδιού. Σε μια σκηνή, στο μέσο του τραγουδιού, που γίνεται ο γάμος, της περνά στο δάκτυλο το δακτυλίδι του γάμου που είναι από συρματόπλεγμα με αποτέλεσμα να ματώσει. Η Lister (σ.σ. κούκλα!!!) είχε προτείνει να κόψει την άρθρωση του δακτύλου της(!) για να είναι πιο αληθοφανές. Στην επόμενη σκηνή μετά το δακτυλίδι, υπάρχει ένα ναζιστικός χαιρετισμός από τους καλεσμένους στο γάμο προς το ζευγάρι με τον σκηνοθέτη David Mallet να λέει ότι η συγκεκριμένη σκηνή δεν έχει να κάνει με τον ναζιστικό χαιρετισμό αλλά λέει απλά έπαιξε με τη δύναμη των εικόνων του πλήθους.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΡΙΧΑΡΔΟΣ
30/5/20
Η ίδια παίζει και το ρόλο της μιας από τις τρεις χορεύτριες που χτυπούν τον πισινό τους στο ρυθμό του τραγουδιού προς το τέλος του τραγουδιού. Σε μια σκηνή, στο μέσο του τραγουδιού, που γίνεται ο γάμος, της περνά στο δάκτυλο το δακτυλίδι του γάμου που είναι από συρματόπλεγμα με αποτέλεσμα να ματώσει. Η Lister (σ.σ. κούκλα!!!) είχε προτείνει να κόψει την άρθρωση του δακτύλου της(!) για να είναι πιο αληθοφανές. Στην επόμενη σκηνή μετά το δακτυλίδι, υπάρχει ένα ναζιστικός χαιρετισμός από τους καλεσμένους στο γάμο προς το ζευγάρι με τον σκηνοθέτη David Mallet να λέει ότι η συγκεκριμένη σκηνή δεν έχει να κάνει με τον ναζιστικό χαιρετισμό αλλά λέει απλά έπαιξε με τη δύναμη των εικόνων του πλήθους.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΡΙΧΑΡΔΟΣ
30/5/20
Δημοσίευση σχολίου