I Was Made for Lovin' You", Heaven's on Fire" (Kiss) “I Hate Myself for Loving You" (Joan Jett), "You Give Love a Bad Name", "Livin' on a Prayer", "Bad Medicine", (Bon Jovi), "Dude (Looks Like a Lady), "Angel", "What It Takes", "Crazy"(Aerosmith), “Poison" (ολόκληρο το άλμπουμ του Alice Cooper), "Hide Your Heart" και "Save Up All Your Tears"(Bonnie Tyler), ""The Cup of Life" και "Livin' la Vida Loca" (Ricky Martin), “Zoom Zoom into me (Tokio Hotel) είναι μερικές από τις τεράστιες επιτυχίες που έχει συνθέσει ο John Charles Barrett ή ο Desmond Child όπως τον ξέρουμε.
Στο σημερινό άρθρο, θα διαβάσετε τη μεγάλη πορεία του που από τα μικρά clubs της Νέας Υόρκης και το πρώτο συγκρότημα τους, τους Night Child έως το σημείο που έφθασε στο σημείο να του τηλεφωνούν stars για να τους γράψει τραγούδια. Με τους τοίχους της βίλας του να είναι γεμάτοι από χρυσούς και πλατινένιους δίσκους και με τα έπιπλα του σαλονιού του να είναι φορτωμένα από κορνίζες με φωτογραφίες με τη Cher, τους Bon Jovi, τους Aeromsith, τους Kiss, τον Ricky Martin κ.α. o Desmond Child έδρεψε τους καρπούς μιας μεγάλης καριέρας που του άξιζε με το παραπάνω. Να σημειώσω ότι το κύριο βάρος του άρθρου πέφτει στην καριέρα του ΠΡΙΝ ακόμα αρχίσει να γράφει τραγούδια σε άλλους καλλιτέχνες, ενώ φυσικά γίνεται κι αναφορά στις συνεργασίες του. Αυτή είναι η δεύτερη φορά που ο Rockmachine.gr παρουσιάζει ένα άρθρο για μια προσωπικότητα που δεν έχει άμεση σχέση με τη δισκογραφία, αλλά έμμεση. Η πρώτη ήταν για τον John Kalodner.
Η ιστορία του Desmond Child αρχίζει.
Γράφει ο Αλέξανδρος Ριχάρδος
Γεννημένος από Ούγγρο πατερά και κουβανή μητέρα, ο μικρός John Barrett όπως είναι το πραγματικό του όνομα, παίρνει τα πρώτα μαθήματα πιάνου σε ηλικία 9 ετών από τη μητέρα του Elena Casals που έγραφε τραγούδια για κουβανούς καλλιτέχνες. Στα 14 του σχηματίζει μαζί με τη φίλη του Debra Walls ένα φολκ ακουστικό ντουέτο που το ονομάζουν Night Child με τους οποίους εμφανίζεται σε clubs. Σε μια εμφάνισή του γνωρίζει τις Maria Vidal Diana και Diana Graselli, όπου ο Desmond Child εγκαταλείπει τους Night Child και αρχίζει πρόβες με τις δύο κοπέλες σε εντελώς διαφορετικό μουσικό ύφος. Οι πρώτες πρόβες τους γίνονται στο σπίτι της Graselli και η μουσική που ακολουθούν είναι εντελώς διαφορετική από αυτή των Night Child. Βρισκόμαστε στο 1975 και η disco μουσική έχει ανατείλει. Ο Desmond Child και η Maria Vidal γίνονται ζευγάρι, μετακινούνται στη Νέα Υόρκη μαζί με την Diana Graselli και με την προσθήκη δύο ακόμα κοριτσιών των Myriam Valle και Melanie London αρχίζουν να εμφανίζονται σε θεατρικές παραστάσεις και clubs, χωρίς να έχουν στο μυαλό τους κάτι συγκεκριμένο.
Τα κείμενα στις παραστάσεις τους τα έγραφε η Melanie London για να αναζητήσουν ένα συγκρότημα για τη μουσική των παραστάσεων που λάμβαναν μέρος. Τότε ο Desmond Child αποφάσισε να σχηματίσει το συγκρότημα Desmond Child&the Lips που σύντομα άλλαξε τοLips σε Rouge. Η Melanie αποχώρησε για να ασχοληθεί αποκλειστικά με το θέατρο, ενώ o Child το πρωί παρακολουθούσε μαθήματα σε κολέγιο και το βράδυ δούλευε οδηγός ταξί. Η Maria εργαζόταν σαν σερβιτόρα όπου οι συνάδελφοί της στη δουλειά της έδωσαν το ψευδώνυμο Gina, το οποιό ο Child το χρησιμοποίησε στους στίχους του Livin’ on a Prayer των Bon Jovi! H Myrian παρακολουθούσε μαθήματα σε κολλέγιο και παράλληλα εργαζόταν σε διάφορες δουλείες και η Diana εργαζόταν στην υποδοχή εταιρείας που έδρευε στη Wall Street. Σαν συγκρότημα συνέχιζαν τις πρόβες τους στο σπίτι των Child και Vidal στην 81rst Street, Upper East Sideμε τους γείτονες να διαμαρτύρονται για το θόρυβο. Όλα τα τραγούδια τους ήταν συνθέσεις του Desmond Child, με τη φωνή της Vidal να είναι πιο σπιρτόζικη και της Myriam κατάλληλη για R&B τραγούδια. Σαν Desmond Child&Rouge συνέχιζαν τις εμφανίσεις τους σε μικρά νεουρκέζικα clubs, έχοντας πλουτίσει της σκηνική τους παρουσία με πολλά χορευτικά αλλά έχοντας επικοινωνία με το κοινό. Είχαν κάνει τόσες πολλές εμφανίσεις σε clubs που σε μια στιγμή είδαν ότι είχαν παίξει σχεδόν σε όλα τα clubs της Νέας Υόρκης! Σαν Desmond Child&Rouge έκαναν εμφανίσεις τους σε μικρά νεουρκέζικα clubs, έχοντας πλουτίσει της σκηνική τους παρουσία με πολλά χορευτικά αλλά έχοντας επικοινωνία με το κοινό και παρ όλο που ο ήχος τους ήταν ποπ ροκ ήταν από τα πιο γνωστά χορευτικά συγκροτήματα της Νέας Υόρκης. Η αλήθεια είναι ότι πολλά χρόνια ο ίδιος ο Desmond Child παραδέχτηκε ότι δεν είχαν ξεκάθαρη μουσική θέση, δεν ανήκαν πουθενά και ήταν κάπου στη μέση. Μόνοι τους έκαναν όλη τη διαφηστική δουλειά, κολλόντας αφίσες, μοιράζοντας χαρτιά για τις εμφανίσεις τους, κυρίως στπο κέντρο της πόλης και κοντά στα γραφεία των δισκογραφικών εταιρειών για να τα δουν τα στελέχη! Σύντομα υπέγραψαν δισκογραφικό συμβόλαιο στην Capitol Rec και το 1979 κυκλοφόρησε σε παραγωγή του Richard Landis το πρώτο άλμπουμ με τίτλο απλά το όνομά τους που έβγαλε μια μικρή επιτυχία, το Our love is Insane. Το άλμπουμ απέτυχε εμπορικά και εκείνη την εποχή ο Desmond Child αποδέχεται τη σεξουαλικότητα του και παρ’ όλο που ήταν ερωτευμένος και συζούσε με τη Maria Vidal, δηλώνει ότι είναι gay. Την ίδια χρονιά κυκλοφορεί το δεύτερο άλμπουμ τους με τίτλο Runners in the Night το οποίο κι αυτό απέτυχε εμπορικά και το συγκρότημα διαλύεται, με το ομώνυμο τραγούδι να αποτελεί την αποκάλυψη της γκέι ταυτότητάς του. Για όσους ψάχνουν λίγα περισσότερα στοιχεία, όλα τα τραγούδια είναι συνθέσεις του Child, ενώ στο The Fight σαν συνθέτες εμφανίζονται τα ονόματα των Desmond Child, David Landau και Paul Stanley. Στο ίδιο κομμάτι, τις ενορχηστρώσεις στα πλήκτρα έκανε ο Rick Wakeman! Στο άλμπουμ κιθάρα παίζει ο Elliott Randall (session κιθαρίστας, γνωστός από τη συνεργασία του με τους Steely Dan). Το άλμπουμ έβγαλε μια μικρή επιτυχία, το Our love is Insane (No 50 Αμερική), τα τραγούδια είχαν το ρυθμό της εποχής (disco), η κυκλοφορία του δίσκου, συνδυάστηκε με περιοδεία σε πολλές πόλεις. Όμως εμπορικά το άλμπουμ απέτυχε. Την ίδια χρονιά βλέπουν το τραγούδι τους "Last of an Ancient Breed" να περιλαμβάνεται στο soundtrack The Warriors in 1979, ενώ οι τρεις κοπέλες του συγκροτήματος έκαναν φωνητικά στο τραγούδι της Genya Ravan “Love is a Fine” για το ίδιο soundtrack.Εκείνη την εποχή ο Desmnd Child αποδέχεται τη σεξουαλικότητα του και παρ’ όλο που ήταν ερωτευμένος και συζούσε με τη Maria Vidal, δηλώνει ότι είναι gay.
Η κυκλοφορία του Runners in the Night δεν υποστηρίχτηκε από περιοδεία και το συγκρότημα διαλύθηκε με τον Child να ζητά από την Capitol να σταματήσει το συμβόλαιο τους, αισθανόμενος ότι οι άνθρωποι της δισκογραφικής εταιρείας δεν μπορούν να καταλάβουν το συγκρότημα και τις προθέσεις τους. Η γνωριμία του με τον Bob Crew, συνεργάτη του Frankie Valli and the Seasons του έδωσε, όπως ο ίδιος λέει, το στοιχείο που χρειαζόταν για να γράψει σωστά τα τραγούδια του. Ένα στοιχείο που ακόμα έχει και σε αυτό οφείλει τις επιτυχίες του. Όμως η τύχη του είχε ήδη χαμογελάσει και μάλιστα με πλατύ χαμόγελο, όταν το 1978 γνώρισε τον Paul Stanley των Kiss. Ήταν η εποχή που ο Stanley ηχογραφούσε το πρώτο ομότιτλο προσωπικό του άλμπουμ, όπου συμμετέχουν οι δεσποινίδες Diana Grasselli, Miriam Naomi Valle και Maria Vidal κάνουν φωνητικά στο τραγούδι "Move On"! Ο Child αρχίζει να κάνει παρέα με τον Stanley και τον πείθει να ηχογραφήσουν, σαν Kiss, ένα τραγούδι με ρυθμό disco rock, κάτι πρωτόγνωρο για την εποχή. Το κομμάτι ήταν το "I Was Made for Lovin' You"(Νο 11 Αμερική, Νο 50 Μ.Βρετανία) όπου σαν συνσυνθέτες εμφανίζονται οι Paul Stanley, Vini Poncia και φυσικά ο Desmond Child. Το τραγούδι συμπεριλήφθηκε στο άλμπουμ των Kiss, Dynasty (1979) και παραμένει έως σήμερα σαν τοι πιο χαρακτηριστικό τραγούδι disco rock. Το παράδοξο είναι ότι αν και μιξαρίστηκε για maxi dance single από το ίδιο το συγκρότημα, η κανονική εκτέλεση του άλμπουμ, διάρκειας 4:30 παραμένει αξεπέραστη. Για την ιστορία, το έχει διασκευάσει με αποτυχία και η Άννα Βίσση στο άλμπουμ της Everything I Am (2000).
Ας ξαναγυρίσουμε όμως στην προσωπική καριέρα του Desmond Child που τώρα πια δεν έχει κανένα δέσιμο με το συγκρότημα των Rouge. To 1980 δίνει το τραγούδι "You Should Be High Love" στον Billy Squire που δεν το κάνει επιτυχία, για να δώσει το 1982 τρία τραγούδια του στη Cher και στο άλμπουμ της I Paralysed (1982) και το 1983 άλλα τρία στους Kiss για το άλμπουμ τους Animalized. Μεταξύ αυτών και το “Heaven’s on Fire”. Ακολουθεί, χρόνο με χρόνο, μια σειρά επιτυχιών του για τους Jimmy Barnes, Aerosmith, Bonnie Tyler, Bonfire, John Waite, Jennifer Rush, Bon Jovi, Joan Jett, Animotion, Michael Bolton, Ratt με 6 τραγούδια του για το άλμπουμ τους Detonator (1990) ακόμα και Steve Vai!
Όμως η χρυσή 4ετία του είναι μεταξύ 1986 και 1989, όπου όσα τραγούδια έγραψε, έγιναν μεγάλες επιτυχίες ("If You Were a Woman (And I Was a Man)"-Bonnie Tyler, “You give love a bad name”, “Livin’ on a Prayer”, ”Bad Mediciene”, Born to be my baby”-
Bon Jovi, “Angel”, “Dude (Looks like a Lady” Aerosmith, "We All Sleep Alone"- Cher, "Reason to Live", "Let's Put the X in Sex", - Kiss, "I Hate Myself for Loving You"- Joan Jett, όλα τα τραγούδια του άλμπουμ Poison του Alice Cooper, "How Can We Be Lovers?"- Michael Bolton κ.α.). Εννοείται ότι μετά από ένα σημείο, ο Child δεν κυνηγούσε τα συγκροτήματα και τους καλλιτέχνες για να ερμηνεύσουν τα τραγούδια του, αλλά αυτοί τον κυνηγούσαν. Και εν προκειμένω, κυνήγι σημαίνει ότι αν θέλω να τραγουδήσω ένα τραγούδι του, θα το πληρώσω με το παραπάνω. Και φυσικά, οι αμοιβές του με τις εταιρείες δίσκων δεν ήταν οι συνηθισμένες των στιχουργών/συνθετών. Για την ιστορία και οι Scorpions απευθύνθηκαν σε αυτόν το 2007 όταν κυκλοφόρησαν το άλμπουμ τους Humanity: Hour I, όπου έχει συνσυνθέσει 11 από τα 12 τραγούδια του, ενώ έκανε παραγωγή και στο άλμπουμ του Meat Loaf, Bat Out of Hell III: The Monster Is Loose όπου κι εκεί συνσυνέθεσε 6 από τα τραγούδια του. Από το 2000 και μετά δίενι τραγούδια και σε καλλιτέχνες εκτός τουrock όπως Kelly Clarkson Porcelain Black, Lindsay Lohan, Katy Perry, Selena Gomez, Zedd κ.α.Το 2012 έγραψε το τραγούδι "Believe in Me" για την Bonnie Tyler και την επόμενη χρονιά αντιπροσώπευσε τη Μ.Βρετανία στο διαγωνισμό της Eurovision. Κι όμως, ο Desmond Child έχει δώσει ένα τραγούδι του στους Dream Theater. Πρόκειται για το “You not me” που συμπεριλήφθηκε στο άλμπουμ τους Falling into Infinity (1997) κι είναι το αγαπημένο του γράφοντος.
Το 1991 κυκλοφόρησε το μοναδικό προσωπικό του άλμπουμ με τίτλο Discipline που δεν «πήγε». Το τραγούδι που επιλέχτηκε σαν πρώτο single ήταν το"Love on a Rooftop" που είχε γράψει για τον Ronnie Spector και το άλμπουμ του Unfinished Business (1987), ενώ το έχει τραγουδήσει κι η Cher στο άλμπουμ της Heart of Stone. Κανένας από τους Phil Spector και Cher δεν το έκανε επιτυχία, ενώ η εκτέλεση του Child σταμάτησε στο Νο 40 του Billboard. Εννοείται ότι οι καλεσμένοι στο άλμπουμ του είναι πολλοί και σημαντικοί όπως ο κιθαρίστας και ο ντράμερ των Bon Jovi, Richie Sambora (του έδωσε και 2 τραγούδια του) και Tico Torres αντίστοιχα, Joan Jett, Mark Free, Mitch Malloy, Kane Roberts, Vivian Campbell, Steve Lukather, Tony Levin, Vinnie Colaiuta κ.α.
O DESMOND CHILD KAI Η ΕΛΛΑΔΑ
Το 2002 έκανε παραγωγή και έδωσε 7 τραγούδια του στο δίσκο του Σάκη Ρουβά, Όλα Καλά. Την ίδια εποχή, δημιουργήθηκε και ένα fan club στη χώρα μας για το οποίο όμως δεν υπάρχουν νέα τα τελευταία χρόνια. Πάντως σε μια επίσκεψή του στην Ελλάδα ο Desmond Child φωτογραφήθηκε με τον Σάκη Νίκα του rockpages.gr και φυσικά του υπέγραψε και τους δίσκους. Και οι δύο φωτογραφίες είναι από το αρχείο του Σάκη Νίκα.
Στο σημερινό άρθρο, θα διαβάσετε τη μεγάλη πορεία του που από τα μικρά clubs της Νέας Υόρκης και το πρώτο συγκρότημα τους, τους Night Child έως το σημείο που έφθασε στο σημείο να του τηλεφωνούν stars για να τους γράψει τραγούδια. Με τους τοίχους της βίλας του να είναι γεμάτοι από χρυσούς και πλατινένιους δίσκους και με τα έπιπλα του σαλονιού του να είναι φορτωμένα από κορνίζες με φωτογραφίες με τη Cher, τους Bon Jovi, τους Aeromsith, τους Kiss, τον Ricky Martin κ.α. o Desmond Child έδρεψε τους καρπούς μιας μεγάλης καριέρας που του άξιζε με το παραπάνω. Να σημειώσω ότι το κύριο βάρος του άρθρου πέφτει στην καριέρα του ΠΡΙΝ ακόμα αρχίσει να γράφει τραγούδια σε άλλους καλλιτέχνες, ενώ φυσικά γίνεται κι αναφορά στις συνεργασίες του. Αυτή είναι η δεύτερη φορά που ο Rockmachine.gr παρουσιάζει ένα άρθρο για μια προσωπικότητα που δεν έχει άμεση σχέση με τη δισκογραφία, αλλά έμμεση. Η πρώτη ήταν για τον John Kalodner.
Η ιστορία του Desmond Child αρχίζει.
Γράφει ο Αλέξανδρος Ριχάρδος
Γεννημένος από Ούγγρο πατερά και κουβανή μητέρα, ο μικρός John Barrett όπως είναι το πραγματικό του όνομα, παίρνει τα πρώτα μαθήματα πιάνου σε ηλικία 9 ετών από τη μητέρα του Elena Casals που έγραφε τραγούδια για κουβανούς καλλιτέχνες. Στα 14 του σχηματίζει μαζί με τη φίλη του Debra Walls ένα φολκ ακουστικό ντουέτο που το ονομάζουν Night Child με τους οποίους εμφανίζεται σε clubs. Σε μια εμφάνισή του γνωρίζει τις Maria Vidal Diana και Diana Graselli, όπου ο Desmond Child εγκαταλείπει τους Night Child και αρχίζει πρόβες με τις δύο κοπέλες σε εντελώς διαφορετικό μουσικό ύφος. Οι πρώτες πρόβες τους γίνονται στο σπίτι της Graselli και η μουσική που ακολουθούν είναι εντελώς διαφορετική από αυτή των Night Child. Βρισκόμαστε στο 1975 και η disco μουσική έχει ανατείλει. Ο Desmond Child και η Maria Vidal γίνονται ζευγάρι, μετακινούνται στη Νέα Υόρκη μαζί με την Diana Graselli και με την προσθήκη δύο ακόμα κοριτσιών των Myriam Valle και Melanie London αρχίζουν να εμφανίζονται σε θεατρικές παραστάσεις και clubs, χωρίς να έχουν στο μυαλό τους κάτι συγκεκριμένο.
Τα κείμενα στις παραστάσεις τους τα έγραφε η Melanie London για να αναζητήσουν ένα συγκρότημα για τη μουσική των παραστάσεων που λάμβαναν μέρος. Τότε ο Desmond Child αποφάσισε να σχηματίσει το συγκρότημα Desmond Child&the Lips που σύντομα άλλαξε τοLips σε Rouge. Η Melanie αποχώρησε για να ασχοληθεί αποκλειστικά με το θέατρο, ενώ o Child το πρωί παρακολουθούσε μαθήματα σε κολέγιο και το βράδυ δούλευε οδηγός ταξί. Η Maria εργαζόταν σαν σερβιτόρα όπου οι συνάδελφοί της στη δουλειά της έδωσαν το ψευδώνυμο Gina, το οποιό ο Child το χρησιμοποίησε στους στίχους του Livin’ on a Prayer των Bon Jovi! H Myrian παρακολουθούσε μαθήματα σε κολλέγιο και παράλληλα εργαζόταν σε διάφορες δουλείες και η Diana εργαζόταν στην υποδοχή εταιρείας που έδρευε στη Wall Street. Σαν συγκρότημα συνέχιζαν τις πρόβες τους στο σπίτι των Child και Vidal στην 81rst Street, Upper East Sideμε τους γείτονες να διαμαρτύρονται για το θόρυβο. Όλα τα τραγούδια τους ήταν συνθέσεις του Desmond Child, με τη φωνή της Vidal να είναι πιο σπιρτόζικη και της Myriam κατάλληλη για R&B τραγούδια. Σαν Desmond Child&Rouge συνέχιζαν τις εμφανίσεις τους σε μικρά νεουρκέζικα clubs, έχοντας πλουτίσει της σκηνική τους παρουσία με πολλά χορευτικά αλλά έχοντας επικοινωνία με το κοινό. Είχαν κάνει τόσες πολλές εμφανίσεις σε clubs που σε μια στιγμή είδαν ότι είχαν παίξει σχεδόν σε όλα τα clubs της Νέας Υόρκης! Σαν Desmond Child&Rouge έκαναν εμφανίσεις τους σε μικρά νεουρκέζικα clubs, έχοντας πλουτίσει της σκηνική τους παρουσία με πολλά χορευτικά αλλά έχοντας επικοινωνία με το κοινό και παρ όλο που ο ήχος τους ήταν ποπ ροκ ήταν από τα πιο γνωστά χορευτικά συγκροτήματα της Νέας Υόρκης. Η αλήθεια είναι ότι πολλά χρόνια ο ίδιος ο Desmond Child παραδέχτηκε ότι δεν είχαν ξεκάθαρη μουσική θέση, δεν ανήκαν πουθενά και ήταν κάπου στη μέση. Μόνοι τους έκαναν όλη τη διαφηστική δουλειά, κολλόντας αφίσες, μοιράζοντας χαρτιά για τις εμφανίσεις τους, κυρίως στπο κέντρο της πόλης και κοντά στα γραφεία των δισκογραφικών εταιρειών για να τα δουν τα στελέχη! Σύντομα υπέγραψαν δισκογραφικό συμβόλαιο στην Capitol Rec και το 1979 κυκλοφόρησε σε παραγωγή του Richard Landis το πρώτο άλμπουμ με τίτλο απλά το όνομά τους που έβγαλε μια μικρή επιτυχία, το Our love is Insane. Το άλμπουμ απέτυχε εμπορικά και εκείνη την εποχή ο Desmond Child αποδέχεται τη σεξουαλικότητα του και παρ’ όλο που ήταν ερωτευμένος και συζούσε με τη Maria Vidal, δηλώνει ότι είναι gay. Την ίδια χρονιά κυκλοφορεί το δεύτερο άλμπουμ τους με τίτλο Runners in the Night το οποίο κι αυτό απέτυχε εμπορικά και το συγκρότημα διαλύεται, με το ομώνυμο τραγούδι να αποτελεί την αποκάλυψη της γκέι ταυτότητάς του. Για όσους ψάχνουν λίγα περισσότερα στοιχεία, όλα τα τραγούδια είναι συνθέσεις του Child, ενώ στο The Fight σαν συνθέτες εμφανίζονται τα ονόματα των Desmond Child, David Landau και Paul Stanley. Στο ίδιο κομμάτι, τις ενορχηστρώσεις στα πλήκτρα έκανε ο Rick Wakeman! Στο άλμπουμ κιθάρα παίζει ο Elliott Randall (session κιθαρίστας, γνωστός από τη συνεργασία του με τους Steely Dan). Το άλμπουμ έβγαλε μια μικρή επιτυχία, το Our love is Insane (No 50 Αμερική), τα τραγούδια είχαν το ρυθμό της εποχής (disco), η κυκλοφορία του δίσκου, συνδυάστηκε με περιοδεία σε πολλές πόλεις. Όμως εμπορικά το άλμπουμ απέτυχε. Την ίδια χρονιά βλέπουν το τραγούδι τους "Last of an Ancient Breed" να περιλαμβάνεται στο soundtrack The Warriors in 1979, ενώ οι τρεις κοπέλες του συγκροτήματος έκαναν φωνητικά στο τραγούδι της Genya Ravan “Love is a Fine” για το ίδιο soundtrack.Εκείνη την εποχή ο Desmnd Child αποδέχεται τη σεξουαλικότητα του και παρ’ όλο που ήταν ερωτευμένος και συζούσε με τη Maria Vidal, δηλώνει ότι είναι gay.
Η κυκλοφορία του Runners in the Night δεν υποστηρίχτηκε από περιοδεία και το συγκρότημα διαλύθηκε με τον Child να ζητά από την Capitol να σταματήσει το συμβόλαιο τους, αισθανόμενος ότι οι άνθρωποι της δισκογραφικής εταιρείας δεν μπορούν να καταλάβουν το συγκρότημα και τις προθέσεις τους. Η γνωριμία του με τον Bob Crew, συνεργάτη του Frankie Valli and the Seasons του έδωσε, όπως ο ίδιος λέει, το στοιχείο που χρειαζόταν για να γράψει σωστά τα τραγούδια του. Ένα στοιχείο που ακόμα έχει και σε αυτό οφείλει τις επιτυχίες του. Όμως η τύχη του είχε ήδη χαμογελάσει και μάλιστα με πλατύ χαμόγελο, όταν το 1978 γνώρισε τον Paul Stanley των Kiss. Ήταν η εποχή που ο Stanley ηχογραφούσε το πρώτο ομότιτλο προσωπικό του άλμπουμ, όπου συμμετέχουν οι δεσποινίδες Diana Grasselli, Miriam Naomi Valle και Maria Vidal κάνουν φωνητικά στο τραγούδι "Move On"! Ο Child αρχίζει να κάνει παρέα με τον Stanley και τον πείθει να ηχογραφήσουν, σαν Kiss, ένα τραγούδι με ρυθμό disco rock, κάτι πρωτόγνωρο για την εποχή. Το κομμάτι ήταν το "I Was Made for Lovin' You"(Νο 11 Αμερική, Νο 50 Μ.Βρετανία) όπου σαν συνσυνθέτες εμφανίζονται οι Paul Stanley, Vini Poncia και φυσικά ο Desmond Child. Το τραγούδι συμπεριλήφθηκε στο άλμπουμ των Kiss, Dynasty (1979) και παραμένει έως σήμερα σαν τοι πιο χαρακτηριστικό τραγούδι disco rock. Το παράδοξο είναι ότι αν και μιξαρίστηκε για maxi dance single από το ίδιο το συγκρότημα, η κανονική εκτέλεση του άλμπουμ, διάρκειας 4:30 παραμένει αξεπέραστη. Για την ιστορία, το έχει διασκευάσει με αποτυχία και η Άννα Βίσση στο άλμπουμ της Everything I Am (2000).
Ας ξαναγυρίσουμε όμως στην προσωπική καριέρα του Desmond Child που τώρα πια δεν έχει κανένα δέσιμο με το συγκρότημα των Rouge. To 1980 δίνει το τραγούδι "You Should Be High Love" στον Billy Squire που δεν το κάνει επιτυχία, για να δώσει το 1982 τρία τραγούδια του στη Cher και στο άλμπουμ της I Paralysed (1982) και το 1983 άλλα τρία στους Kiss για το άλμπουμ τους Animalized. Μεταξύ αυτών και το “Heaven’s on Fire”. Ακολουθεί, χρόνο με χρόνο, μια σειρά επιτυχιών του για τους Jimmy Barnes, Aerosmith, Bonnie Tyler, Bonfire, John Waite, Jennifer Rush, Bon Jovi, Joan Jett, Animotion, Michael Bolton, Ratt με 6 τραγούδια του για το άλμπουμ τους Detonator (1990) ακόμα και Steve Vai!
Όμως η χρυσή 4ετία του είναι μεταξύ 1986 και 1989, όπου όσα τραγούδια έγραψε, έγιναν μεγάλες επιτυχίες ("If You Were a Woman (And I Was a Man)"-Bonnie Tyler, “You give love a bad name”, “Livin’ on a Prayer”, ”Bad Mediciene”, Born to be my baby”-
Bon Jovi, “Angel”, “Dude (Looks like a Lady” Aerosmith, "We All Sleep Alone"- Cher, "Reason to Live", "Let's Put the X in Sex", - Kiss, "I Hate Myself for Loving You"- Joan Jett, όλα τα τραγούδια του άλμπουμ Poison του Alice Cooper, "How Can We Be Lovers?"- Michael Bolton κ.α.). Εννοείται ότι μετά από ένα σημείο, ο Child δεν κυνηγούσε τα συγκροτήματα και τους καλλιτέχνες για να ερμηνεύσουν τα τραγούδια του, αλλά αυτοί τον κυνηγούσαν. Και εν προκειμένω, κυνήγι σημαίνει ότι αν θέλω να τραγουδήσω ένα τραγούδι του, θα το πληρώσω με το παραπάνω. Και φυσικά, οι αμοιβές του με τις εταιρείες δίσκων δεν ήταν οι συνηθισμένες των στιχουργών/συνθετών. Για την ιστορία και οι Scorpions απευθύνθηκαν σε αυτόν το 2007 όταν κυκλοφόρησαν το άλμπουμ τους Humanity: Hour I, όπου έχει συνσυνθέσει 11 από τα 12 τραγούδια του, ενώ έκανε παραγωγή και στο άλμπουμ του Meat Loaf, Bat Out of Hell III: The Monster Is Loose όπου κι εκεί συνσυνέθεσε 6 από τα τραγούδια του. Από το 2000 και μετά δίενι τραγούδια και σε καλλιτέχνες εκτός τουrock όπως Kelly Clarkson Porcelain Black, Lindsay Lohan, Katy Perry, Selena Gomez, Zedd κ.α.Το 2012 έγραψε το τραγούδι "Believe in Me" για την Bonnie Tyler και την επόμενη χρονιά αντιπροσώπευσε τη Μ.Βρετανία στο διαγωνισμό της Eurovision. Κι όμως, ο Desmond Child έχει δώσει ένα τραγούδι του στους Dream Theater. Πρόκειται για το “You not me” που συμπεριλήφθηκε στο άλμπουμ τους Falling into Infinity (1997) κι είναι το αγαπημένο του γράφοντος.
Το 1991 κυκλοφόρησε το μοναδικό προσωπικό του άλμπουμ με τίτλο Discipline που δεν «πήγε». Το τραγούδι που επιλέχτηκε σαν πρώτο single ήταν το"Love on a Rooftop" που είχε γράψει για τον Ronnie Spector και το άλμπουμ του Unfinished Business (1987), ενώ το έχει τραγουδήσει κι η Cher στο άλμπουμ της Heart of Stone. Κανένας από τους Phil Spector και Cher δεν το έκανε επιτυχία, ενώ η εκτέλεση του Child σταμάτησε στο Νο 40 του Billboard. Εννοείται ότι οι καλεσμένοι στο άλμπουμ του είναι πολλοί και σημαντικοί όπως ο κιθαρίστας και ο ντράμερ των Bon Jovi, Richie Sambora (του έδωσε και 2 τραγούδια του) και Tico Torres αντίστοιχα, Joan Jett, Mark Free, Mitch Malloy, Kane Roberts, Vivian Campbell, Steve Lukather, Tony Levin, Vinnie Colaiuta κ.α.
O DESMOND CHILD KAI Η ΕΛΛΑΔΑ
Το 2002 έκανε παραγωγή και έδωσε 7 τραγούδια του στο δίσκο του Σάκη Ρουβά, Όλα Καλά. Την ίδια εποχή, δημιουργήθηκε και ένα fan club στη χώρα μας για το οποίο όμως δεν υπάρχουν νέα τα τελευταία χρόνια. Πάντως σε μια επίσκεψή του στην Ελλάδα ο Desmond Child φωτογραφήθηκε με τον Σάκη Νίκα του rockpages.gr και φυσικά του υπέγραψε και τους δίσκους. Και οι δύο φωτογραφίες είναι από το αρχείο του Σάκη Νίκα.
Ο Desmond Child παραθερίζει συχνά στη Φολέγανδρο, ενώ στις 27 Ιουνίου 2022, εμφανίστηκε μαζί με τους Alice Cooper, Bonnie Tyler, Kip Winger, Rita Wilson, Γιώργο Λεμπέση, Σάκη Ρουβά κ.α. στο Ηρώδειο σε μια βραδιά που το μήνυμά της ήταν η επιστροφή των μαρμάρων του Παρθενώνα στον τόπο τους.
Επίσης στις 20 Ιουνίου 2024 εμφανίστηκε στο Αμφιθέατρο της Αμερικανικής Σχολής Κλασικών Σπουδών Cotsen Hall σ΄ενα masterclass όπου παρουσίασε το βιβλίο του Livin' on a Prayer, Big Songs Big Life που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Lebee και στα ελληνικά.
ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕΤΑ
Η Maria Vidal κυκλοφόρησε το 1984 το τραγούδι "Body Rock" που έγινε επιτυχία στα clubs και στην Ελλάδα. Το τραγούδι ήταν το βασικό θέμα της ομότιτλης ταινίας. Συνολικά κυκλοφόρησε 2 προσωπικά άλμπουμ( Maria Vidal-1987 και Living In Radical Radiance-2009), ενώ έχει κάνει φωνητικά σε δεκάδες καλλιτέχνες. Το 1985 εμφανίστηκε στην ταινία Once Bitten όπου συμμετείχε και με 2 τραγούδια στο soundtrack. To 1987 κυκλοφόρησε το πρώτο άλμπουμ με τίτλο το όνομά της. Το 1991 τραγούδησε μαζί με τον Desmond Child,τη σύνθεση των Burt Bacharach/Desmond Child, "Obsession.". Συνέθεσε μαζί με τους Desmond Child, Billy Steinberg και το συζυγό της Rick Nowels την επιτυχία των Ace of Base, "Every Time it Rains" και το "California" της Belinda Carlisle.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΡΙΧΑΡΔΟΣ
11/2/20
ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕΤΑ
Η Maria Vidal κυκλοφόρησε το 1984 το τραγούδι "Body Rock" που έγινε επιτυχία στα clubs και στην Ελλάδα. Το τραγούδι ήταν το βασικό θέμα της ομότιτλης ταινίας. Συνολικά κυκλοφόρησε 2 προσωπικά άλμπουμ( Maria Vidal-1987 και Living In Radical Radiance-2009), ενώ έχει κάνει φωνητικά σε δεκάδες καλλιτέχνες. Το 1985 εμφανίστηκε στην ταινία Once Bitten όπου συμμετείχε και με 2 τραγούδια στο soundtrack. To 1987 κυκλοφόρησε το πρώτο άλμπουμ με τίτλο το όνομά της. Το 1991 τραγούδησε μαζί με τον Desmond Child,τη σύνθεση των Burt Bacharach/Desmond Child, "Obsession.". Συνέθεσε μαζί με τους Desmond Child, Billy Steinberg και το συζυγό της Rick Nowels την επιτυχία των Ace of Base, "Every Time it Rains" και το "California" της Belinda Carlisle.
11/2/20
Θυμαμαι στην δεκαετια του 80 , οταν κοιταζοντας τα credits σε δισκους και κομματια ψαχναμε να βρουμε ποιος ακριβως ειναι ο Desmond Child , ποιος ο Steinberg, ποια η Diane Warren ,o Tom Kelly ,o Jim Vallance και τοσοι αλλοι ακομα και ο George Karakoglou ... . Τοτε το ιντερνετ δεν υπηρχε και ο 'ειδικος ' τυπος στην Ελλαδα ειχε σοβαροτερα πραγματα να ασχοληθει. Απο υπεραναλυση και τα βαθυτερα νοηματα των αλμπουμ των Joy Division μεχρι τις βοτκες που επινε ο καθε Ελληνας 'βαρυς' μουσουργος η ξενος , η Ελληνας ως ξενος . Ετσι παρουσιαστηκε ενα φαινομενο που δεν γνωριζω αν εχει υπαρξει ομοιο , μια κατηγορια καλλιτεχνων να παρουσιαζονται εκ των υστερων . Και δεν αναφερομαι στο πιο πανω αφιερωμα ,του μετρ της 'φασολαδας ' (δεν ειναι καθολου ευκολη η συγγραφη φασολαδας οπως και των ευπεπτων χιτ ) αλλα γενικοτερα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΣημερα η κατασταση και η πληροφορια εχει αλλαξει δεν ξερουμε μονο το ποιοι ειναι αυτοι ,αλλα μας παρουσιαζουν καποιοι ( οπως ο Desmond Child ) την προσωπικη τους ζωη στο 'πιατο ' . Για παραδειγμα μια ταινια-documentary που ειχε παρουσιασει ο Desmond Child με θεμα την οικογενεια του , τα παιδια του και την ανατροφη τους στο ιδιομορφο οικογενειακο περιβαλλον τους .
Για να κανουμε μια αντιστοιχια θα ηταν σαν σημερα η Taylor Swift να ειχε αποσιωποιηθει απο τους παντες , απο ολα τα μεσα στην Ελλαδα και μετα απο 20 χρονια να αρχιζαν να κανουν αφιερωματα σε αυτην . Ισως σημερα αυτο μοιαζει ακατανοητο , ομως καπως ετσι εγινε .
Σημερα μοιαζει σαν να γινονται ρετρο αφιερωματα σε μεγαλους καλλιτεχνες που δεν εγινε αναφορα οταν μεσουρανουσαν ! Οπως θα ελεγε και ο Γεωργιου αυτα που ελεγε αυτος στην σταση εμεις του τα λεμε στο λεωφορειο (η καπως ετσι ) .
Καλα κανουν και γινονται σημερα οι αναφορες καθοτι ειναι πολυ μεγαλοι ολοι αυτοι και το αξιζουν ,παρατηρω απλως το παραδοξο του πραγματος . Οταν μπαγιατεψαν παρουσιαζονται ,οταν εκαιγαν αγνοηθηκαν . Και ξαναλεω ,δεν αναφερομαι στο παραπανω αρθρο .
Δηλαδη τι αλλο επρεπε να κανει ο Desmond Child τοτε για να τον παρουσιασει καποιο μεσο ?