Κυριακή βράδυ, μπαίνω στο Pireaus Academy λίγο πριν εμφανιστεί ο Udo, χάνοντας την ευκαιρία να δω τα δύο support σχήματα, τους Kiss of Dolls και Red Partisan. Στο χώρο, δεν ήταν περισσότεροι από 350-370 άνθρωποι κι ο όποιος συσχετισμός με την πριν διετίας εμφάνιση στον ίδιο χώρο των Accept με τους Sabaton, είναι απογοητευτικός.
Ξεκίνημα με το “Tongue Reaper” που ανοίγει το (καλό) καινούργιο του άλμπουμ, για να ακολουθήσουν τα Make the Move, 24/7 , Mastercutor, A Cry of a Nation, Metal Machine και Independence Day. Ακούγοντας αυτά τα 7 κομμάτια καταλαβαίνεις 2 πράγματα: Το πρώτο είναι ότι η μπάντα που τον συνοδεύει είναι πολύ καλά δεμένη και δεν χάνουν νότα. Και το δεύτερο είναι ότι τα χρόνια περνούν και η φωνή του ακούγεται πιο κλειστή.
Διατηρεί το θεικό γρέζι που τον κάνει να ξεχωρίζει αλλά είναι κλειστή. Βέβαια ου γαρ έρχεται μόνο, αφού ο πρώην τραγουδιστός των Accept είναι σήμερα 67 ετών και με σοβαρό πρόβλημα υγείας αφού υποφέρει από το γόνατό του και σε μερικές συναυλίες της περιοδείας εμφανίστηκε με μπαστούνι.
Από τα 20 τραγούδια του set (ίσως να μου ξέφυγε κάποιο), τα 6 προερχόντουσαν από το πρόσφατο άλμπουμ του Steel Factory (“Tongue Reaper”, Make the Move, Hungry and Angry, One Heart One Soul, In the Heat of the Night , Rising High) τα οποία μου άφησαν πολύ καλές εντυπώσεις. Τα υπόλοιπα ήταν από τη δική του δισκογραφία και κανένα από την εποχή των Accept. Για το τέλος άφησε τα καλύτερα (Timebomb , Heart of Gold και τα Animal House , Man and Machine και They Want War) ενώ ειδική μνεία κάνω στο I Give as Good as I Get που το θεωρώ το καλύτερο τραγούδι της δισκογραφίας του.
Για μια ακόμα φορά θα γράψω πόσο καλοί ήταν η μπάντα που τον συνόδευε με το γιό του Sven στα τύμπανα να κατέχει τη θέση με την αξία του κι όχι λόγω επιθέτου!
Ωραία βραδιά, κρίμα που την παρακολούθησαν λίγοι fans.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΡΙΧΑΡΔΟΣ
Φωτό: KΩΣΤΑΣ ΤΣΙΡΑΝΙΔΗΣ
3/4/19
Ξεκίνημα με το “Tongue Reaper” που ανοίγει το (καλό) καινούργιο του άλμπουμ, για να ακολουθήσουν τα Make the Move, 24/7 , Mastercutor, A Cry of a Nation, Metal Machine και Independence Day. Ακούγοντας αυτά τα 7 κομμάτια καταλαβαίνεις 2 πράγματα: Το πρώτο είναι ότι η μπάντα που τον συνοδεύει είναι πολύ καλά δεμένη και δεν χάνουν νότα. Και το δεύτερο είναι ότι τα χρόνια περνούν και η φωνή του ακούγεται πιο κλειστή.
Διατηρεί το θεικό γρέζι που τον κάνει να ξεχωρίζει αλλά είναι κλειστή. Βέβαια ου γαρ έρχεται μόνο, αφού ο πρώην τραγουδιστός των Accept είναι σήμερα 67 ετών και με σοβαρό πρόβλημα υγείας αφού υποφέρει από το γόνατό του και σε μερικές συναυλίες της περιοδείας εμφανίστηκε με μπαστούνι.
Από τα 20 τραγούδια του set (ίσως να μου ξέφυγε κάποιο), τα 6 προερχόντουσαν από το πρόσφατο άλμπουμ του Steel Factory (“Tongue Reaper”, Make the Move, Hungry and Angry, One Heart One Soul, In the Heat of the Night , Rising High) τα οποία μου άφησαν πολύ καλές εντυπώσεις. Τα υπόλοιπα ήταν από τη δική του δισκογραφία και κανένα από την εποχή των Accept. Για το τέλος άφησε τα καλύτερα (Timebomb , Heart of Gold και τα Animal House , Man and Machine και They Want War) ενώ ειδική μνεία κάνω στο I Give as Good as I Get που το θεωρώ το καλύτερο τραγούδι της δισκογραφίας του.
Ο πάγκος με το merchadising με t-shirt, βινύλια και cd αλλά με ακριβές τιμές. |
Ωραία βραδιά, κρίμα που την παρακολούθησαν λίγοι fans.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΡΙΧΑΡΔΟΣ
Φωτό: KΩΣΤΑΣ ΤΣΙΡΑΝΙΔΗΣ
3/4/19
Δημοσίευση σχολίου