Καρφωτό Νο1 για το "Hardwired... To Self-Destruct" στο The Billboard 200 chart για το καινούργιο άλμπουμ των Metallica, με πωλήσει να φθάνουν τις 282.000 αντίτυπα! Ο χρυσόδετος κι ασήκωτος τόμος της ιστορίας του rock μας θυμίζει ότι το προηγούμενο άλμπουμ τους "Death Magnetic"είχε πουλήσει τρις πρώτες τρεις ημέρες κυκλοφορίας του 490.000 αντίτυπα, πάντα μόνο στην Αμερική.Διαδικτυακά, οι Metallica με τη …βοήθεια του "Hardwired...To Self-Destruct", είναι το πλέον δημοφιλές heavy metal συγκρότημα όσον αφορά το streaming της μουσικής τους. Σύμφωνα με την πιο δημοφιλή πλατφόρμα straming, το Spotify, οι Metallica έχουν 7.000.000 οπαδούς κάθε μήνα, το "Enter Sandman" έχει παιχτεί μέσω του Spotify πάνω από 108.000.000 εκατομμύρια φορές, ενώ η μουσική τους είναι διαθέσιμη σε πάνω από 15.000.000 εκατομμύρια playlists στα διάφορα streaming sites
Στο βρετανικό chart, παρ’ όλη τη μεγάλη κινητοποίηση, το νέο άλμπουμ των Metallica δεν κατάφερε να πάει στο Νο1, υποσκελιζόμενο από το Glory Days του κοριτσίστικου συγκροτήματος Little Mix, πράγμα που τα προηγούμενα άλμπουμ τους Metallica (1991), Load (1996) και Death Magnetic (2008) είχαν καταφέρει! Το Lulu είχε πάει στο No 36 (σ.σ. και πολύ του ήταν 2011) και το Through the Never (2013 Νο 36).
Στο βρετανικό chart, παρ’ όλη τη μεγάλη κινητοποίηση, το νέο άλμπουμ των Metallica δεν κατάφερε να πάει στο Νο1, υποσκελιζόμενο από το Glory Days του κοριτσίστικου συγκροτήματος Little Mix, πράγμα που τα προηγούμενα άλμπουμ τους Metallica (1991), Load (1996) και Death Magnetic (2008) είχαν καταφέρει! Το Lulu είχε πάει στο No 36 (σ.σ. και πολύ του ήταν 2011) και το Through the Never (2013 Νο 36).
Δημοσίευση σχολίου