Μην ψάχνετε να βρείτε κάποια εμφανή σχέση μεταξύ του κιθαρίστα/τραγουδιστή των Eagles, Glenn Frey και της κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας Hyundai. Η ιστορία που θα διαβάσετε πιο κάτω συνέβη το 1992 στην Ελλάδα (μόνο εδώ συμβαίνουν αυτά) κι αφορά τη τετραπλή box set συλλογή, The Best Seller Collection της Hyundai. Διαβάστε που εμπλέκετε ο Glenn Frey κι η Hyundai σε μια πολυτελέστατη συλλογή 4 cd.
Το 1990 τα ελληνικά παραρτήματα των δισκογραφικών εταιρειών Bmg, Sony και Warner, έχουν δημιουργήσει μια εταιρεία, τη HIT, που συντόνιζε τις κυκλοφορίες συλλογών. Οι συλλογές πωλούσαν χιλιάδες αντίτυπα, οι εμπορικές καλές ήταν τηλεοπτικά διαφημιζόμενες και επειδή «η ισχύς εν τη ενώσει», οι τρεις προαναφερόμενες εταιρείες επέλεγαν, αφού προηγουμένως έπαιρναν άδεια από το εξωτερικό, τα καλύτερα τραγούδια τους, και τα έβαζαν σε μια συλλογή. Βέβαια να θυμίσω στους μεγάλους ότι από το 1988 και μετά στην Ελλάδα είχε ξεσπάσει(!) η μόδα του χορηγού. Δεν υπήρχε εκπομπή στο ραδιόφωνο, στην τηλεόραση αλλά και στην κυκλοφορία προϊόντος(!) που να μην είχε χορηγό. Ο ένας χορηγούσε τον άλλο, και αν θυμάμαι καλά το ποσό εξέπιπτε από τη φορολόγηση. Η HIT συνεργαζόταν μ’ ένα ικανό διαφημιστή που έφερε την πρόταση για συλλογή της Hyundai, που εμπορικά όλα τα μοντέλα της πήγαιναν πολύ καλά. Η ιδέα ήταν μια τετραπλή cd κασετίνα με τα τέσσερα cd να φέρουν το όνομα των εμπορικών μοντέλων της, Sonata, Scoupe, Lantra και Excel, η κασετίνα θα διαφημιζόταν τηλεοπτικά με την εταιρεία να αγοράζει αρκετά κομμάτια για τους πελάτες της. Στη φωτογραφία δεν φαίνεται το ανάγλυφο σήμα και το όνομα της αυτοκινητοβιομηχανίας (κάτω δεξιά με λευκά γράμματα) ούτε το πολυτελές ένθετο με ρυζόχαρτο! Αμέσως οι υπεύθυνοι των ξένων ρεπερτορίων των τριών εταιρειών άρχισαν να προετοιμάζουν τη συλλογή ζητώντας τα αντίστοιχα τραγούδια από εξωτερικό, με τον υπογράφοντας να επιλέγει τα κομμάτια της BMG όπου εργαζόμουν. Μεταξύ των επιλογών ήταν και το The Heat is on του Glenn Frey που ήταν μεγάλη επιτυχία. Οι άδειες έρχονται, τα cd συμπληρώνονται με το σχετικό track list αλλά λείπει το The Heat is On που ήταν Νο2 στην Αμερική και παιζόταν πολύ από το ελληνικό ραδιόφωνο. Για να μη χαθεί χρόνος και αργήσει να βγει η συλλογή, ο Δ/ντης της BMG μού λέει: “προχώρα, βάλε το κομμάτι μέσα κι η άδεια θα έλθει”. Έτσι κι έγινε, συλλογή βγήκε, πούλησε πολύ καλά για τετραπλή κασετίνα κι εμείς ως οφείλαμε στείλαμε δείγματα στο εξωτερικό. Μια εβδομάδα μετά έρχεται ο Δ/ντης της εταιρείας στο γραφείο μου με ένα πικρό χαμόγελο. Αμέσως κατάλαβα ότι το The Heat is On ήταν το πρόβλημα για το οποίο δεν είχε έλθει στο μεταξύ η άδεια! »Το πρόβλημα δεν είναι ότι βάλαμε το κομμάτι στη συλλογή« μου λέει, «αλλά ο Glenn Frey έχει συμβόλαιο συνεργασίας να γράφει τη μουσική για τα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτς για την Chrysler”!!!!
Το 1990 τα ελληνικά παραρτήματα των δισκογραφικών εταιρειών Bmg, Sony και Warner, έχουν δημιουργήσει μια εταιρεία, τη HIT, που συντόνιζε τις κυκλοφορίες συλλογών. Οι συλλογές πωλούσαν χιλιάδες αντίτυπα, οι εμπορικές καλές ήταν τηλεοπτικά διαφημιζόμενες και επειδή «η ισχύς εν τη ενώσει», οι τρεις προαναφερόμενες εταιρείες επέλεγαν, αφού προηγουμένως έπαιρναν άδεια από το εξωτερικό, τα καλύτερα τραγούδια τους, και τα έβαζαν σε μια συλλογή. Βέβαια να θυμίσω στους μεγάλους ότι από το 1988 και μετά στην Ελλάδα είχε ξεσπάσει(!) η μόδα του χορηγού. Δεν υπήρχε εκπομπή στο ραδιόφωνο, στην τηλεόραση αλλά και στην κυκλοφορία προϊόντος(!) που να μην είχε χορηγό. Ο ένας χορηγούσε τον άλλο, και αν θυμάμαι καλά το ποσό εξέπιπτε από τη φορολόγηση. Η HIT συνεργαζόταν μ’ ένα ικανό διαφημιστή που έφερε την πρόταση για συλλογή της Hyundai, που εμπορικά όλα τα μοντέλα της πήγαιναν πολύ καλά. Η ιδέα ήταν μια τετραπλή cd κασετίνα με τα τέσσερα cd να φέρουν το όνομα των εμπορικών μοντέλων της, Sonata, Scoupe, Lantra και Excel, η κασετίνα θα διαφημιζόταν τηλεοπτικά με την εταιρεία να αγοράζει αρκετά κομμάτια για τους πελάτες της. Στη φωτογραφία δεν φαίνεται το ανάγλυφο σήμα και το όνομα της αυτοκινητοβιομηχανίας (κάτω δεξιά με λευκά γράμματα) ούτε το πολυτελές ένθετο με ρυζόχαρτο! Αμέσως οι υπεύθυνοι των ξένων ρεπερτορίων των τριών εταιρειών άρχισαν να προετοιμάζουν τη συλλογή ζητώντας τα αντίστοιχα τραγούδια από εξωτερικό, με τον υπογράφοντας να επιλέγει τα κομμάτια της BMG όπου εργαζόμουν. Μεταξύ των επιλογών ήταν και το The Heat is on του Glenn Frey που ήταν μεγάλη επιτυχία. Οι άδειες έρχονται, τα cd συμπληρώνονται με το σχετικό track list αλλά λείπει το The Heat is On που ήταν Νο2 στην Αμερική και παιζόταν πολύ από το ελληνικό ραδιόφωνο. Για να μη χαθεί χρόνος και αργήσει να βγει η συλλογή, ο Δ/ντης της BMG μού λέει: “προχώρα, βάλε το κομμάτι μέσα κι η άδεια θα έλθει”. Έτσι κι έγινε, συλλογή βγήκε, πούλησε πολύ καλά για τετραπλή κασετίνα κι εμείς ως οφείλαμε στείλαμε δείγματα στο εξωτερικό. Μια εβδομάδα μετά έρχεται ο Δ/ντης της εταιρείας στο γραφείο μου με ένα πικρό χαμόγελο. Αμέσως κατάλαβα ότι το The Heat is On ήταν το πρόβλημα για το οποίο δεν είχε έλθει στο μεταξύ η άδεια! »Το πρόβλημα δεν είναι ότι βάλαμε το κομμάτι στη συλλογή« μου λέει, «αλλά ο Glenn Frey έχει συμβόλαιο συνεργασίας να γράφει τη μουσική για τα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτς για την Chrysler”!!!!
Δημοσίευση σχολίου